Alla inlägg under juli 2009

Av Charlotta Lavén Stenman - 19 juli 2009 12:51

Vaknade straxt innan 9 i morse för pappa höll på att springa i den jävla husvagns dörren! Kan han inte ta hänsyn att vi faktiskt är 2 stycken, de tycker han jag ska göra så varför kan de inte gälla honom också. Eftersom jag också sover precis bredvid dörren så behöver man ju inte springa ut och in tycker jag.

Men jag pallade mig upp iaf, men fy fan va jobbigt de var. Näsan är helt igentäppt och ögonen var helt variga också.

Kommer nog bli en dag mycket i husvagnen innan alla kommer och grattar Allan!

Då lär jag få lov att gå ut och vara social om jag vill ha tårta.

Om jag inte kommer in då lär jag inte få något att äta på hela dagen (förrutom frullen på 2 mackor + 2 små glas o´boy). Så de är snart dags att palla sig ut igen och ta medicin innan man går ut.

Ska uppdatera vad som mer händer sen i kväll när allt kalas är klart!


Grattis Allan på födelsedagen iaf =) Nu är du gammal ;).


Hejdå så länge.

Pussar å Kramar

Av Charlotta Lavén Stenman - 18 juli 2009 23:59

Vaknade  vid 09.30 för pappa tyckte jag skulle gå upp då. Man får ju inte riktigt sova ut här nere, men det gör inte så mycket. Går och lägger mig i husvagnen och sover när jag vill utan att de ens märker något.. Hehe..

Käkade frulle i husvagnen. Pappa insåg att vi nog måste ta in allt till allans kyl så de inte blir dåligt.. Fast Allan var inte lika glad över de. Men de gick bra ändå..

Annars hände de inte så mycket denna dag. Pappa försökte hitta ett sådant där kylskåp som går på 12 volt eller som man kan sätta i cigarettutaget. Men de fanns ingenstans i denna lilla byhåla. Så vi får överleva iaf =).

Börjar märka av att jag är väldigt allergisk mot hans hundar nu. Näsan rinner å ögonen kliar å jag är allmänt trött.

Nej, ska nog sova nu.

God natt!

Puss å Kram

Av Charlotta Lavén Stenman - 17 juli 2009 20:56

Sådär ja. Nu är man äntligen på sin "riktiga" första semester.

Så jäkla skönt de ska bli att bara få ta hand om mig själv en stund, kan nog behövas efter allt hemma.. =)

Vi åkte vid 10, men fy så trött man var då. Jag hade ju stängt kvällen innan, så man var lite förvirrad (värre än vanligt).

Så de var bara att ta sig neråt och hoppa in i bilen med bagaget (väger nog runt 20 kilo) ;).

Slapp köra ner iaf, så vi käkade på ett värdshus (Tre älgar). Kom ner vid 15. Vart en sväng förbi Boströms =) Mysig butik. Har typ allt. Köpte lite godis å så.

Sen vart de hem till A och packa ut sig. Väldigt fint här nere =) Ska försöka ta mig ut och ta lite kort här någon dag så jag kan lägga upp bilder från min resa =). Pappa försökte fixa kylskåpet som slutat fungera eftersom den inte används så himlans ofta ;).

Jag fick ta mig själv in en sväng förbi Boströms och handla lite saker som pappa glömt att köpa. T.ex Diskmedel, öl och tvål. Så jag passade på att skaffa mig ett förråd av godis och sånt.

Sen vart de en lugn kväll.


Nej, dags att sova!


Förresten så träffade jag L och A =)


Pussar å Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards