Alla inlägg under februari 2010

Av Charlotta Lavén Stenman - 5 februari 2010 23:17

Det har hänt ganska mycket sen jag senast skrev här, eftersom det är typ 7 månader sen sist ;).

För det första har jag skaffat pojkvän, som numera är min fästman.

Den 13/12-09 förlovade vi oss. Okej, vi hade bara varit tillsammans i 4 månader. Men jag vet att han är den rätta för mig. Vi har faktiskt börjat planera vårat liv tillsammans redan från början nästan. Typ om 1½ år så ska vi gifta oss (mitt påhitt) men han ställer så snällt upp på mina påhitt.

Den 1/2-10 skulle vi äntligen få flytta ihop på riktigt (efter jag har bott hos honom i 5 månader). Men som vanligt när det gäller mig så blev det strul och vi fick inte in våra saker förens den 2/2. Så nu är det upplockning som gäller   .

Eller egentligen så har inte mina saker från min lägenhet kommit hit ännu, men det är en små sak. Vi har till och med fått husdjur upptäkte vi, små äckliga myror som kryper överallt på golvet. Men anticimex kommer på måndag och ska utrota de små djuren förhoppningsvis. Då kommer även en tjej och ombesiktar lägenheten, håller tummarna för att vi får omtapetserat i alla rummen. Då kan man verkligen säga att det är våran lägenhet.

Nej, kanske borde sova jag med. Karln ligger här bredvid och snarkar. Ska nog göra likadant!


Kram L.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards