Alla inlägg under december 2015

Av Charlotta Lavén Stenman - 6 december 2015 23:13

Denna vecka har varit som alla andra... Eller? I Tisdags så var de dags för nästa familjemedlem att fylla år!! Nämligen Jag!!! Så nu är jag gammal? Eller nja, kanske inte. Trodde de skulle vara mycket jobbigare att fylla 28 ;-) Då det var så jobbigt runt min födelsedag förra året hade jag bestämt att helst slippa fylla år i år. Men som kompromiss med alla runt omkring så åt vi alla på restaurang och bara hade det mycket trevligt med skratt och prat. Skönt att slippa allt runt omkring, slippa diska. Haha. Å idag blev de bio, de var Länge sen. Gick bra fast barnet var med också ;-)
Trots veckan varit bra så är jag just nu irriterad på våra förbannade grannar som spelar musik så vi andra hör också. Å skit musik, men ingen ide att ringa efter någon då de oftast inte kommer iaf. Så snart så får man väll gå upp själv och Banka på dörren. Så får man höra att "vi spelar inte alls musik". Haha, tror de på den själv eller? De hörs ju absolut inte att de gör de. Suck!!!
Nej, ska försöka göra som resten och sova nu. Natti natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards