Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Lugn dag

Av Charlotta Lavén Stenman - 18 juli 2009 23:59

Vaknade  vid 09.30 för pappa tyckte jag skulle gå upp då. Man får ju inte riktigt sova ut här nere, men det gör inte så mycket. Går och lägger mig i husvagnen och sover när jag vill utan att de ens märker något.. Hehe..

Käkade frulle i husvagnen. Pappa insåg att vi nog måste ta in allt till allans kyl så de inte blir dåligt.. Fast Allan var inte lika glad över de. Men de gick bra ändå..

Annars hände de inte så mycket denna dag. Pappa försökte hitta ett sådant där kylskåp som går på 12 volt eller som man kan sätta i cigarettutaget. Men de fanns ingenstans i denna lilla byhåla. Så vi får överleva iaf =).

Börjar märka av att jag är väldigt allergisk mot hans hundar nu. Näsan rinner å ögonen kliar å jag är allmänt trött.

Nej, ska nog sova nu.

God natt!

Puss å Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotta Lavén Stenman - 6 december 2015 23:13

Denna vecka har varit som alla andra... Eller? I Tisdags så var de dags för nästa familjemedlem att fylla år!! Nämligen Jag!!! Så nu är jag gammal? Eller nja, kanske inte. Trodde de skulle vara mycket jobbigare att fylla 28 ;-) Då det var så jobbigt ...

Av Charlotta Lavén Stenman - 29 november 2015 23:07

Har inte skrivit på ett tag nu igen. Men här hemma har sjukdomarna löst av sig. Som jag skrev i förra inlägget så hostade barnet så mycket att han då vägrade sova. Det blev totalt 4 nätter utan någon sömn vare sig på natten eller dagen. Så ni kan ju ...

Av Charlotta Lavén Stenman - 11 november 2015 19:00

Jaha. Så var de dax med förkylning hos barnet. 3dje dagen nu. Han hostar och rosslar. Får medicin och sen är han som ett monster typ 1 timme. Sen så är han bara kinkig. Sover knappt då han hostar som bara den. Så just nu är mamman trött och lätt re...

Av Charlotta Lavén Stenman - 5 november 2015 12:50

Dags att förklara om knät nu kanske. För ca 3 månader sen så ramlade jag och slog i knät tydligen. För sen dess har jag haft svårt att gå. Jag har opererats och gjort MR men de hittar inget fel och detta är väldigt irriterande. Detta gör mig lite e...

Av Charlotta Lavén Stenman - 5 november 2015 00:38

Länge sen jag skrev nått här nu. Men nu så har jag laddat ner appen så nu finns de inga hinder kvar. Måste börja bli bättre på att blogga. Kan inte heller skylla på att tiden inte räcker till just nu. Varit hemma i snart 3 månader med skadat knä....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards