Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Charlotta Lavén Stenman - 14 mars 2009 22:03

Vaknade upp i morse utav att jag fick sms. Min bror skickade att jag skulle höra av mig när jag hade vaknat. Så jag gjorde de. Då visade sig att han hade skadat ryggen, vilket att vi inte kunde utföra dagens bravader.. Och jag ville inte göra dem själv heller.. Vi skulle egentligen ha åkt till mina kusiner i Gustavsberg men som sagt, vart inte så. Ville inte åka dit själv, så bra kontakt har vi inte med varandra ännu. Kanske kan bli så, men inte ännu iaf. Så då vart sökandet vad man skulle göra i stället för de. Så tänkte passa på att umgås med mina vänner, för de var ett tag sen sist. Så skickade ut ett sms och hörde om det var någon som var sugen att gå och fika med mig. Men när ingen hade hört av sig vid 13 tiden så tänkte jag att jag kanske borde ha en såndär hemma dag och bara skämma bort mig själv. Och de tog jag. Käkat en massa chips och godis och till och med en pizza. Så nu är man skit mätt och jätte uttåkad. Men har hållt mig till mitt eget förslag att inte träffat någon och inte gjort något speciellt.

Men nu ska man kolla på Wallander och sen sova tror jag..

God natt! Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards