Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Charlotta Lavén Stenman - 15 mars 2009 20:40

Kollade nyss i mitt växthus!

Såg att jag ÄNTLIGEN har fått bebis blommor, så nu är jag stolt förälder till små bebisblommor.

 =)


Puss

Av Charlotta Lavén Stenman - 15 mars 2009 18:38

Idag så klev man upp vid 9 när klockan ringde. Funderade på vad man skulle göra idag, det enda jag visste att jag behövde göra var att lämna tillbaka älsklingens busskort. Men tyckte att han kunde få tvätta klart och så först innan jag kom och störde honom med mitt besökande.

Så jag hörde med S om hon ville ta en fika med mig innan jag skulle gå hem och lämna kortet till K. Det sa hon att vi kunde göra. Så vid 11 så träffades vi på Drott och drack cola och snackade. S hade med sig pojkvännen, de var lite roligt. Andra gången som jag sett dem tillsammans sen de blivit tillsammans (ca 2½ månad). Så det vart inte lika hemskt som jag trodde. Visade sig att han faktiskt var trevlig =P.

Sen fick man sms av V som undrade om vi skulle ta en fika. Hon hade varit i Västerås hos en kompis och precis kommit hem.

Så det vart 1 timme till på Drott. När hon hade varit där i ca 30 minuter kom älsklingen dit. Han skulle visst fika med sin kompis, så han tog sitt busskort redan då. Så jag trodde jag att jag inte skulle få se  honom i dag.

Så jag och V tog en lång och underbar promenad i värmen i solen. Vi gick runt hela stan och runt bland husen på korsängen.

Men vi hamnade till slut på Milano där det vart en varsin Tonfisk sallad, vilket måste vara stans bästa matställe =).

Sen så ringde jag K och hörde om jag fick komma upp en sväng och pussas lite. Det fick jag gärna göra en stund om jag ville =). Så gick upp och var där i ca 2 timmar. Nu är man hemma och ska kolla på Beck.


C <3 K


Puss Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards