Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Charlotta Lavén Stenman - 23 mars 2009 23:05

Ursäkta att jag inte skrivit på några dagar.

Men jag har varit lite nere efter begravningen som jag var på i torsdags. Det var ingen "nära" släkting, utan pappas morbror. Men jag är alltid väldigt känslig när det gäller begravningar, pappa säger att det beror på att jag fick gå på mammas begravning när jag var så liten. Men min teori är att jag tänker för mycket och därför blir ledsen och deppig. Men nu så är iaf livet lite bättre igen. Men begravningen var ju inte bara en negativ tillställning utan även positiv genom att jag fick träffa släkt jag inte sett sen jag var väldigt liten. Så det var ju kul. Fick träffa mina sysslingar varav två var i någolunda samma ålder som jag och sen har jag två små också. Det var riktigt trevligt där uppe, men pappa var tråkig och tyckte att vi skulle åka hem på kvällen. Så vid 19 så åkte vi därifrån, vi stannade i Söderhamn för att äta lite på Donken (mitt förslag) =). Vi kom hem vid 00.30 så somnade direkt, kan bli så när man har varit uppe sen 05.30 =P

Sov till 15 dagen efter, sen skickade man ett sms till K och hörde om han inte hade ont i huvudet så man kunde få träffa honom. Så de hade han inte och vi hade de riktigt mysigt. Kollade på tv och sen så hjälpte han mig med lite andra grejer  ;-). Kom hem vid 22 tiden då man la sig och kollade på en massa roliga filmer. =) Fick ju inte sova före helst 00 eftersom man skulle jobba dagen efter. Somnade runt 3.. Haha.. =)

Så på Lördagen var de dags att vara tillbaka på jobbet och jobba. Stängde för första gången med J. Skulle egentligen ha slutat 00 men ställde upp för en kollega och stannade till stängning. Du är skyldig mig en nu.. ;-)

Sen kollade man på film när man kom hem också, men somnade under den.. =S

Söndagen så jobbade man också, inventeringsdag. Dessa dagar är INTE roliga att jobba stängning på. Men det gick bra ändå, var inte därifrån så sent.

Nu idag har jag kollat på film och varit ner till S och hämtat mina stövlar och en film. Sen gick man över och passade på att hälsa på farmor =) Hon frågade en massa om begravningen vilket var jobbigt, men det gick fint iaf.. Pappa kom också dit =). Pappa skjussade hem mig i busvädret, men vi tog en sväng runt så jag fick handla hem lite saker, så slipper man gå och handla i morgon. Då blir de pannkaka att äta! Mums!

Annars ska jag träffa L och W. Ska fika där och äta hemgjorda kakor =)


Nej, nu ska ja försöka sova!


Puss Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards