Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Charlotta Lavén Stenman - 16 mars 2009 22:59

Dagen började faktiskt helt någolunda, okej de kändes som om jag inte hade sovit något men iaf =)

Sen kom man till jobbet och allt (iaf nästan) gick min väg i köket och i kassan idag så det var väldigt skönt, det ända som inte var så skönt var att man JOBBADE 9 timmar och 15 minuter. Så var ganska slut när man kom hem.

Men eftersom man ska jobba typ stängning i morgon betyder det att man inte får somna hur tidigt som helst.

Så bestämde mig för att kolla på film, och det blev film om andra världskriget.

Så sorglig men bra den filmen är, så sorglig så jag började gråta.. =/

Funderar på om man ska kolla på någon mer film, får se.

 Annars blir de typ att sova..

Förresten, mina bebisar börjar bli riktigt stora. =) Och som moster syrran betyder det att dem vill ha vatten när jag är på semester i sommar ;-). Jag såg att du läste min blogg.. Haha!


Nej, nu ska ja kolla en till film..


Puss Puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards